Rémségek Cirkusza-A Vámpír Inas

Először is egy kisebb bocsánatkéréssel tartozom amiért nem készült el az első videóbemutató!
Sajnos közbejött valami! Most a lényeg hogy egy filmkritikát írok először is elnézést a hibákért ez az első múvi k

ritikám.


Shan...Shan...Shan...

Igazából izgatottan vártam ezt a filmet mert szerettem és még mai napig szeretem a Rémségek Cirkusza históriát melyet Darren Shan (Huh de fura) írt.
Megragadó sztori, kellemes szereplők egyenlő a sikerrel...
Hazánkban ez a könyvsorozat verseng 2. helyen a Harry Potter

könyvekkel.
Sajnos ez a sorozat sem úszhatta meg a megfilmesítést...



Alkonyodik!

Hát igen itt is van ez a...Film...
Természetesen a plakátról már mindenki leszűri ez Harry Potter és Alkonyat ellen megy...
Igazából már a rendező komolytalan (Paul Weitz) a szereplőválogatás annyira nem szörnyű bár párat kiemelnék:


John C. Reilly
A filmben: Vur Horston/Larten Crepsley




Jessica Carlson
A filmbem:Rebecca


 

Michael Cerveris
A filmben: Mr. Tiny/Desmond
 

Őket azért emeltem ki mert szerintem egyátalán nem illenek a szerepükbe!
Viszont Larten-t alakító Reilly meglepően jól alakított! Ezért + pont neki!

A Feketeleves...

És akkor most essen szó a filmről...
Ugye a sztori megírva szereplők megvannak ebből rossz nem sülhetne ki ha nem könyvadaptáció lenne!
A film eleje ami kb. 10 perc átlépnek úgy sacc/kb 100 oldalt.. Már ezzel elásták magukat előttem. Ezután jött a borzalmasan gyors cselekmények! Szerintem ha nem olvastam volna akkor egy szót sem értettem volna az egészből! Nagyon kapkodtak pedig volt rá idő...
És akkor amit már mióta elkezdtem írni ezt azóta kikívánkozik belőlem:
A borzalmas rendezés újabb foka! Ebből a remek néha elvétett vicc de egyébként "darkos", "thrilleres" könyvből csináltak egy teljes vígjátékot! Ha most itt lenne Weitz akkor úgy felképelném... Eszméletlen...

Hajjaj feketevonat...

Végszónak annyi hogy igen sikerült elrontani egy újabb remek könyvet! Gratulálok a rendezőnek! Szerintem Mr. Shan otthon fogja a fejét rendesen!
Csak mazoistáknak ajánlom ezt a filmet!
Értékelés:
Sztori:10/10
Ötlet:2/10
Szereplők:6/10
Megvalósítás:1/10
Összesítve:4,5/10

Köszönöm hogy végigolvastad!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://x-games.blog.hu/api/trackback/id/tr401475770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mesi22 2011.11.13. 15:18:13

Szia kedves --Shady-- !
Nem tudom,hogy te hallottál már arról,hogy egy könyvet ha megfilmesítenek, nem lesz teljesen ugyanolyan a film,mint a könyv. Láttam a filmet, tudom milyen a könyv, de attól,hogy nem egyezik a kettő, nem kell ennyire kétségbe esni. De ha téged ez annyira zavar, minek nézted meg a filmet?? Várható volt,hogy nem lesz sok közük egymáshoz. És mi ez az utolsó mondat : "Csak mazoistáknak ajánlom ezt a filmet!"--> ez mi? te még helyesen se tudod leírni!! Sajnálom azokat, akik szintén elolvassák, ezt a semmit, amit te ide leírtál. Ha legközelebb véleményt akarsz írni, egy könyvről amit megfilmesítettek, azt ajánlóm:
1. írj helyesen
2. ne csak bemocskold,hanem valami normálisat is írhatnál hozzá
3. egyáltalán inkább ne írj semmit se!!!! És ezzel több ember véleményét is képviseltem...
süti beállítások módosítása